Fysiurgisk massage

DSC_0695.JPG

Har du stillesiddende arbejde?

Lange arbejdsdage ved computer eller i bil?

Mange timer i samme arbejdsstilling?

Travl og stresset hverdag?

Hovedpine og spændinger?

Så kan fysiurgisk massage være en rigtig god og effektiv måde at komme generne til livs, komme ned i tempo og give kroppen det pusterum, der skal til for at bevare en sund krop!

Rigtig mange mennesker lider af daglige smerter fra ømme og overanstrengte muskler og led.

Øget Kropsbevidsthed

Fysiurgisk massage giver en øget kropsbevidsthed. Det er vigtigt at være i kontakt med din krop og de signaler den hele tiden sender dig.

Lytter du til din krops signaler?

Mange mennesker lytter ikke til de signaler kroppen sender, fordi de ikke ved hvad de skal stille op med dem. Der er ikke plads til at tage sig af rygsmerter og stresssignaler, bare som eksempel. Men det er super vigtigt at være kropsbevidst og mærke efter, hvordan du har det, også inden det går galt.

DSC_0733.jpg

Ansigtsmassage er en afslappende behandling som løsner op for spændinger fx. fra mange timer foran computer.

Massage har en positivt stimulerende effekt på:

• Hjertekarsystemet/kredsløbet

• Lymfesystemet og herunder vores immunforsvar

• Bevægeapparatet

• Hormonsystemet

• Fordøjelsen

• Nervesystemet

• Smertelindring

• Øget kropsbevidsthed

• Sænker restitutionstiden ved muskelskader, fx ved sportsskader

• Stress mm.

Fysiurgisk massage øger blodgennemstrømningen

Fysiurgisk massage er en massagemetode, hvor muskler og væv gennemarbejdes manuelt. Dette øger blodgennemstrømningen i vævet og smidiggør muskler og fascier, bindevæv og sener.

Du risikerer at tilstanden bliver kronisk

Hvis du ikke lytter til din krops signaler, men ignorerer dem og overbelaster musklerne over længere tid, kan du risikere at det udvikler sig til kroniske spændinger og smerter. Det gælder både krop og psyke.

En kronisk tilstand svarer lidt til at cellerne er gået i hi. De kører på helt lavt blus, og helingsprocessen er sat i bero. Man risikerer, at der dannes arvæv, hvilket kan give problemer, da det ikke er lige så smidigt og blødt som det resterende væv.

Passer du godt på din krop?

Det er vigtigt at drikke meget vand, gerne før og især efter behandlingen!

Se priser på fysiurgisk massage her

Ring eller send en sms og bestil tid med det samme på +45 60 22 69 11